پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تلاش مستمر ما، ارائه سطحی متفاوت از کیفیت در تولیدات و خدمات پس ازفروش

تلاش مستمر ما، ارائه سطحی متفاوت از کیفیت در تولیدات و خدمات پس ازفروش

- 1402/05/04

شرکت امید پترو انرژی خاوران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالورژی حاضر شد.

به گزاش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، محمدعلی عطاریزدی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان امید پترو انرژی خاوران در مصاحبه با خبرنگار این مرکز گفت: تخصص ما در شرکت دانش‌بنیان امید پترو انرژی خاوران، طراحی و ساخت انواع دستگاه‌های فناورانه و مورد نیاز صنایع و علوم مختلف، با کاربردهای آموزشی، پژوهشی و صنعتی می‌باشد.

 

وی افزود: تاکنون، پژوهشگاه‌ها و صنایع مرتبط با مهندسی شیمی، نفت و فولاد از جمله مصرف کنندگان محصولات شرکت امید پترو انرژی خاوران بوده‌اند. تلاش مستمر ما، ارائه سطحی متفاوتی از کیفیت در تولیدات و خدمات پس ازفروش، با هدف جلب اعتماد و نظر مشتریان می‌باشد.

محمدعلی عطاریزدی تصریح کرد: در این نمایشگاه با ارائه محصول CCS آنلاین شرکت کردیم، محصول ما نمونه گندله سنگ آهن را به صورت آنلاین از روی خطوط تولید بررسی می‌کند و به آزمایشگاه و تولید گزارش می‌دهد.  

میرعامل شرکت امید پترو انرژی خاوران با اشاره بر اهمیت حضور در نمایشگاه گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه برقراری ارتباط با مجموعه های فولادی جدید و همچنین معرفی مجموعه به عنوان یک شرکت تولید کننده بومی به اکوسیستم فولادی بهتر است.

شایان ذکر است شرکت امید پترو از شرکت‌های دانش‌بنیان نوپای سطح 2 و عضو رشد یافته پردیس فناوری جامع است.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.